- Навои қ., Өзбекстан Республикасы
- 980 тонна, 35 800 текше метр
- Аммиак синтезінің бағанасы 422 тонна, 27 780 х 4 290 х 5000 мм
Қосымша бойлер 240 тонна, 12 700 х 8 700 х 10 720 мм
СО2 абсорбер 360 тонна, 49 080 х 6 100 х 6 760 мм
СО2 буландырғыш 269 тонна, 52 540 х 7 100 х 7 490 мм
Жеткізу порттарынан жабдықтар кран кемесімен Констанца портына жөнелтілді, онда теңіз кемесінен өзен-теңіз кемелеріне және баржабуксирлік құрамдарға қайта тиеу жүзеге асырылды. ІАЖ-ді шамадан тыс жүктеу "борт-борт" нұсқасы бойынша жүзеге асырылды. Бұдан әрі жабдықтар Еділ-Дон кеме қатынасы арнасы мен Каспий теңізі арқылы Қазақстан, Құрық портына дейін жеткізілді.
ІАЖ жерүсті тасымалының негізгі қиындықтарына Құрық портынан Науаидағы құрылыс алаңына дейінгі маршруттың үлкен ұзындығын (~1700 км), автожолдардың, оның ішінде топырақ төселген жолдардың нашар жағдайын, көпшілігі апатты жағдайдағы 100-ден астам көпір құрылыстарын жатқызуға болатын еді.
IPL Kazakhstan компаниясы маршрутты дайындау жол инфрақұрылымы объектілерін нормативтік жағдайға келтіру бойынша жұмыстар кешенін орындады:
- Объектілердің жалпы саны – 61
- Оның ішінде көпір құрылыстары – 27 бірлік.
Көпір құрылыстары бойынша жұмыстардың негізгі түрлері:
- бойлық тігістерді жөндеу (плиталық құрылыстар) және күшейтетін үстеме тақтаның құрылысы
- тіректерді жөндеу және нығайту (қадаларды біріктіруге арналған ростверк құрылғысы, күшейтетін металл конструкцияларын орнату)
- ригельдерді (саптамаларды) ауыстыру - аралық құрылыстарды толық демонтаждау, тіректерді жөндеу, аралық құрылыстарды жаңа ригельдерге орнату және күшейтетін үстеме тақтаны орнату
- жаңа аркалы көпір құрылысын салу
Жұмыстың басқа түрлері:
- бұрылыс радиустарын кеңейту, қиылыстарды қайта конфигурациялау
- коммуникацияларды – электр беру желілерін (жер астына төсеу, тіректерді ауыстыру), газ құбырларын көшіру
- айналма жолдар салу (жол өтпелерін, ӘЖ, жол полициясы бекеттерін айналып өту)
- шамамен 10 км айналма жол салынды
Тасымалдауды ұйымдастыру тұрғысынан ең күрделі жабдық 422 тонна аммиак синтезінің бағанасы және биіктігі 12 метр көмекші бойлер болды.
Темір жол жол өтпесінің астындағы биіктік габаритінің шектелуіне байланысты қосалқы қазандықты тасымалдау үшін ұзындығы 6,5 км айналма жол салынды, қозғалыс жолында ЭБЖ-ны ажырату және демонтаждау қажет болды.
Осьтік жүктемелерді азайтуды талап ететін көпір құрылыстары бойынша салмағы 422 тонна аммиак синтезінің бағанасын тасымалдау мүмкіндігін қамтамасыз ету үшін компания мамандары 22 осьтен тұратын екі тіркемесі және айналмалы үстелдері бар көлік схемасын қолданды.
IPL Kazakstan мамандарының жұмысын тапсырыс беруші жоғары бағалады: жүк уақытында және толық тұтастықпен жеткізілді.